החבילה הגיעה: Haul קטן מ- Drugstore.com

אחד מאתרי הקוסמטיקה שאני הכי אוהבת, הוא דווקא אחד שלא עושה משלוחים ישירים ארצה, והזמנה ממנו מחייבת שימוש בשירותיה של חברת שילוח. Drugstore.com הוא אתר פארם אמריקאי, שהוא עד כדי כך זול בהשוואה לארץ, שגם התשלום הגבוה לחברת השילוח לא מחבל בכדאיות הקניה. לכן אין זה פלא שאני חוזרת לשם פעם אחר פעם, וחוסכת גם חוסכת. והנה מה שהגיע בחבילה האחרונה:

אני בטוחה שגם אחרי משפט הפתיחה, יש לא מעטות מכן שעדיין נרתעות מעלויות שילוח גבוהות, מצקצקות וחושבות: איך זה שעם דמי משלוח של יותר מ-20$ הקניה עדיין משתלמת??? אז אני אגיד לכן איך זה: מחירי מוצרי הטיפוח בארה"ב, ואני מתכוונת כאן בעיקר למוצרי הפארם, הם זולים מאד, לפעמים זולים ב-50 ו-60 אחוזים ממחירם בארץ! לכן קורה רבות, שעלות של מוצר איפור אחד בארץ שווה לעלות המוצר בארה"ב+ עלות המשלוח שלו ארצה. חשבון פשוט יגלה לנו, שמספיק שנזמין שניים או שלושה מוצרים, וכבר נעשה עסקה שתחסוך לנו לא שקל ולא שניים. 

לכן, אני ממליצה לעשות קניה מאתרים כדוגמת drugstore.com בעיקר כשאתן צריכות לבצע קניה של יותר ממוצר טיפוח אחד (ותגידו לי, מי מאיתנו יוצאת רק עם מוצר אחד מהסופר/ניו פארם? זה הרי בלתי אפשרי, במיוחד עם "מבצעי" ה-1+1). 

עכשיו נעבור ל-Haul, ומי שרוצה יותר פרטים טכניים וטיפים חשובים להזמנה מהאתר- תמצא אותם בסופו של הפוסט! 

באלם לשפתיים-
Maybelline Baby Lips Moisturizing Lip Balm, Peach Kiss

כשה-Baby Lips של מייבלין החלו לצוץ בכל אתר בריטי, הם מיד עוררו את סקרנותי, וכמה ביקורות וסרטוני יוטיוב הכריעו, ועודדו אותי לנסות את אחד החמודים האלה. 
ה-Baby Lips הוא ליפ-באלם עם גוון, אולי יזכיר לכן את הקונספט של הלאבלו תות/דובדבן, והוא מכיל SPF20 להגנה על השפתיים מפני נזקי השמש. 
השפתונים מגיעים בכמה גוונים לבחירה, כמה לא מפתיע שבחרתי ב-Peach Kiss הניודי... אני הרי סאקרית של הגוונים האלה! 

ל-Peach Kiss גוון אפרסקי בהיר, ויש לו גימור כמעט שקוף, אם כי כן מתקבלת רמיזה עדינה ונאה של גוון על השפתיים.



לבאלם ניחוח נעים וטעם של סוכריות סודה (למי שזוכרת- הסוכריות במרקם הגירי והמתפורר שמגיעות בשרשרת או על מקל), הוא מאד נעים על השפתיים, ומתאים להשלמת איפור יומיומי וקליל, או אפילו סתם זריקה קלה של צבע וברק לפנים נטולות איפור. 
אני מאד אוהבת את הבייבי שלי, והוא בהחלט עשה חשק לנסות גם את כל השאר בסדרה. המחיר שלו בארה"ב עומד על כ-4$, ובבריטניה בין 2.5 ל-3 פאונד. 
* ניתן למצוא גם ב-HQhair, echemist, Life and looks, lookfantastic, chemist direct ו-all beauty.

צבע גלוסי לשפתיים- 
Boots No7 Lip Crayon, Tickle
על Boots, רשת הפארם הבריטית בטח שמעתן, אם לא דרכי אז וודאי מכל החברות שלכן שהיו בלונדון :-) 
ל-Boots יש שני מותגי איפור משלהם: '17' המיועד לנערות, ו-'No7' המיועד לבחורות ונשים שכבר לא יכולות לקרוא לעצמן "נערות" :P האתר של בוטס אמנם לא עושה משלוחים ארצה, אבל מי שכן רוצה לרכוש את מוצרי המותג No7, תוכל לעשות זאת דרך drugstore.com. 
הפעם בחרתי לנסות את ה-Lip Crayon שלהם, כי אני מאד אוהבת את הקונספט הזה של שפתונים בצורת טוש- הם מאד נוחים למריחה, ומעולים לקחת בתיק לתיקונים. גם הפעם בחרתי בגוון אפרסקי- כתמתם, Tickle שמו... אני לא מפסיקה להפתיע  ;)

המוצר הוא מעין הכלאה של שפתון וגלוס- הוא מוצק כמו שפתון, אולם יש לו גימור מבריק ו"רטוב" כשל גלוס, חצי שקוף. כפי שבטח ניחשתן, הוא לא עמיד, אבל מאד קל לחדש ולתקן אותו, אפילו לא צריך מראה בשביל זה. הוא מאד נעים על השפתיים, נמרח בצורה אחידה, ומספק ברק יפהפה ולא מוגזם. 




השפתון-גלוס הזה מומלץ לחסידות האיפור הקליל, הטבעי, המהיר והלא מחייב. הולם במיוחד סמקים כתמתמים וקורליים. 
את השפתון על גווניו תוכלו למצוא בקישור הזה, 10$* והוא שלכן. 

צללית פיגמנט בתפזורת-
Maybelline Color Tattoo Pure Pigments Loos Powder, Improper Copper

את צלליות הקרם מסדרת Color Tattoo של מייבלין אני מאד מאד אוהבת, מה שמזכיר לי שבכלל לא סיפרתי לכן עליהן, ולא הראיתי לכן את האוסף שלי.. המממ, רעיון לפוסט חדש! 
בשנה שעברה מייבלין הוציאו ליין חדש של הקולור טאטו, אלא שהצלליות החדשות הן צלליות פיגמנט בתפזורת- צלליות אבקה המבטיחות עמידות עוצמתית של עד 24 שעות.
כהרגלי בקודש, בחרתי בצללית חומה, אלא שהפעם ניסיתי להיות קצת "אמיצה" וללכת על חום כהה.  הצללית מגיעה בצנצנת פלסטיק, מחוררת ממש כמו מלחיה (שזה טוב, כי זה עוזר להשתלט על הבלאגן הצפוי). 



 Copper היא צללית בגוון חום אדמה, עם חלקיקי שימר מוזהבים. אני מוצאת שהיא מתקבלת על העין יותר בהירה מאיך שהיא נראית בצנצנת, וגם כשהיא מונחת על העין, השימר המוזהב פתאום נראה מאד בולט- מה שלא כל כך שמים לב אליו כשהאבקה שוכבת לה בשלווה בתוך האריזה. 



בשל ההבטחה לעמידות של עד 24 שעות, החלטתי להעמיד את הצללית במבחן, ולהניח אותה ללא פריימר מתחת.
להנחת הצללית ולהוצאת המקסימום מבחינת הפיגמנט הנחתי אותה פשוט עם האצבע- בטפיחות. הצללית התקבלה מאד יפה ואינטנסיבי על העפעף, אולם ברגע שניסיתי לטשטש אותה התגלו שתי בעיות:
א- במהלך הטשטוש בקצוות הצללית ממש דהתה, אפילו זו שעל העפעף, ולכן הייתי צריכה לחזור אחר כך שוב עם שכבה נוספת. 
ב- במהלך הטשטוש התרחשה נשורת מטורפת מכיוון העפעף לכל האזור שמתחת לעין- בעיקר של חלקיקי השימר המוזהב. לכן, כשעובדים עם צללית כזו, מומלץ להניח טישו מתחת לעין, כדי שלא להרוס את איפור הפנים, או לחילופין להתחיל מאיפור העיניים ורק אחר כך לעבור לאיפור הפנים. 

הצללית מתקבלת על העין מאד מאד מנצנצת, ולכן אני לא חושבת שהיא מתאימה לאיפור יומיומי, אבל מאד מתאימה לאיפור ערב.
יחד עם זאת, יש לציין, שללא פריימר מתחת, מה שנותר על העפעף כעבור כמה שעות הוא רק הפיגמנט החום. כעבור ארבע שעות עם הצללית לא נותר זכר לנצנצים הזהובים, והאמת- שאהבתי אותה יותר ללא הנצנצים, ואני חושבת שאחרי כמה שעות היא נראתה אפילו יותר טוב מאשר בהתחלה!

דרך אחרת להנחת הצללית, היא עם מברשת צלליות סטנדרטית, שאני אוהבת להרטיב לפני כן עם ספריי קיבוע כמו ב-Fix Plus של מאק או הספריי של Mad Minerals, המונעים את הנשורת המטורפת של הצללית מהמברשת, וגם מסייעים בהוצאת המקסימום מבחינת פיגמנט ועימידות. 

וכך הצללית נראית על העפעף, שימו לב שעל העור היא באמת נראית יותר מוזהבת מאשר חומה.  (אם לא תשתמשו בפריימר, אז כעבור כמה שעות היא תראה רק חומה- ללא נצנצים). 


בשורה התחתונה, אני די קרועה לגבי רגשותיי כלפי הצללית הזו- מצד אחד היא יפהפייה, מצד שני קשה לעבוד איתה נקי כי היא נושרת ומלכלכת. מצד שלישי, היא באמת עמידה מאד, אפילו ללא פריימר, מצד רביעי השימר נעלם כעבור כמה שעות- מה שאולי יפריע למי שתרצה אותה בזכות השימר. לכן אני חושבת שלעת עתה אני אסתפק רק בזו, ולא אזמין צלליות נוספות מהסדרה. אולי בעתיד...

את הצללית על גווניה השונים תמצאו בקישור הזה, ומחירן נע בין 7-9 דולר.

פודרה בתפזורת-
Coty Airspun Face Powder, Translucent Extra Coverage



בחודשים האחרונים נהיה לי פטיש לפודרות בתפזורת, וזהו סוג הפודרה המועדף עלי לאיפור בבוקר. אני מוצאת שהן מקבעות לי את המייקאפ טוב יותר, מבלי להעמיס, והמראה המתקבל לא מקומח מדי. 

על הפודרה של Coty שמעתי המלצות מכמה יוטיובריות שונות, ששיבחו ושיבחו, אז כשנתקלתי בה באחד משיטוטי ב-drugstore.com אספתי אותה לעגלת הקניות שלי. 
הדבר הראשון שהבחנתי בו כשפתחתי את החבילה מ-drugstore.com, הוא הגודל של המוצר הזה- האריזה פשוט ענקית- היא מכילה 65 גר' שזה בערך פי ארבע מאריזה ממוצעת של פודרה בתפזורת, והמחיר לא גדול כמו האריזה :)  


בפודרה של קוטי השתמשו לאיפור שחקניות כבר בשנות ה-30 של המאה הקודמת, והאמת, כשפתחתי את האריזה והרחתי אותה, הכל הסתדר לי... לפודרה יש ריח מבושם- אבל כזה של סבתות (בלי להעליב), ריח כבד כזה, אבל אחרי ההנחה זה כבר לא ממש מורגש. 
הפודרה מגיעה עם פאף גדול ושמנמן. אני בדרך כלל לא אוהבת להניח פודרה עם פאפים, כי הנחה עם פאף מתקבלת יותר כבדה בדרך כלל, אבל את הפאף הזה אני מאד מסמפטת- הוא נעים לי, וההנחה איתו מתקבלת יחסית קלילה לפאפים רגילים. אולי זה משום שהוא  פלאפי ושעיר, ולא בצורת כרית פידור שטוחה. 

אני בחרתי בפודרה השקופה ונטולת הגוון, שאמורה להתאים לכל גוון מייקאפ. 
הפודרה הזו מכילה חלקיקי פיגמט זעירים, ולמעט קיבוע מייקאפ, ניתן להשתמש בה גם בתור המייקאפ עצמו, למראה עור אחיד, ולכן תצפו לפודרה כבדה מהרגיל. 
אם משתמשים בה לקיבוע מייקאפ, ועובדים עם מברשת בקלילות, אז ניתן להגיע לתוצאות די טבעיות, אם כי כן רואים שיש פודרה על הפנים. המראה המתקבל איתה הוא מט לחלוטין.

הפודרה מבטיחה עמידות לשעות ארוכות. השתמשתי בה עם מייקאפ ה-Sheer Glow של NARS שהוא ממש לא מייקאפ עמיד, והפודרה הצליחה לשמור לי על המייקאפ יפה למשך ארבע וחצי שעות ככה, אחר כך התחילו קצת הברקות. עם מייקאפ כן עמיד היא מחזיקה יותר. בכל אופן, כשמשתמשים בה בבוקר, מומלץ לקחת פודרה נוספת בתיק לטאץ' אפים במהלך היום. 

לגבי התפקוד כמייקאפ- ניסיתי, ומצאתי שהפודרה, כשהיא מונחת ישירות על עור הפנים, אכן נותנת כיסוי מסויים, במקרה שלי היא ממש הבהירה לי את גוון העור, אבל היא לא מספקת מראה עור אחיד, ולא מצליחה להסתיר פגמים, רק לטשטש אותם מעט. מה שכן, כשהיא מונחת בצורה זו, בקושי ניכר שיש פודרה על הפנים, הגימור נראה מאד טבעי, קצת שונה מאיך שהיא מתקבלת כשהיא מונחת על גבי מייקאפ. לסיכום הנקודה הזו- השימוש בפודרה כמייקאפ יתאים רק למי שיש לה עור רגיל עד שמן, במצב מושלם ללא פגמים! 

בשורה התחתונה- יש תמורה מלאה למחיר (7$), הפודרה מספקת מראה מט לכמה שעות, ומקבעת מייקאפ בצורה ממש טובה, מה גם שלדעתי אתן יכולות לרכוש אותה ולהיות שקטות לכמעט שנה מבחינת מלאי. With that said, אני באופן אישי מעדיפה פודרות קלילות יותר, ונטולות ריח... 

את הפודרות של קוטי תמצאו בקישור הזה.

סבון פנים- 
Cetaphil Daily Facial Cleanser, normal to oily skin

גם את המוצר הזה הכרתי דרך כמה יוטיובריות שהמליצו עליו בחום, וכשראיתי אותו בחנות האינטרנטית, לא יכולתי להתעלם. 
תרחיץ הפנים הזה של Cetaphil מותאם לעור רגיל עד שמן, לא קומודוגני (לא סותם נקבוביות בעור), ומומלץ על ידי דרמטולוגים. התרחיץ עדין לעור ומתאים לשימוש יומיומי. הוא אמור להסיר עודפי שומן, לכלוך ואיפור מהפנים, מבלי לייבש את העור. 
אני אכן משתמשת בו כדי לשטוף ולנקות את עור הפנים שלי בסיומו של יום ארוך, ובשילוב עם מים חמימים הוא מסייע לי להסיר כמעט את כל שאריות האיפור (אף סבון לא מצליח להסיר לחלוטין את האיפור לבדו- לא חושבות כמוני? העבירו על הפנים צמר גפן ספוג במי פנים לאחר הרחצה, ואחר כך דברו איתי :P) מה שכן, הוא מצליח להתגבר על רוב האיפור: צמר הגפן שאני מעבירה על הפנים לאחר השטיפה, מעיד על עבודה כמעט מושלמת. 

מכיוון שהתרחיץ מאד עדין, אני לא חוששת להשתמש בו גם לשטיפת איפור העיניים שלי, כי הוא בכלל לא צורב. 
אני גם מאד אוהבת, שלמרות שמדובר בתרחיץ לעור שמן, הוא ממש לא מייבש את העור. העור מרגיש מאד נעים לאחר הרחצה, ולא מתחנן ללחות. 
אני גם מאד אוהבת את הריח שלו- מעין ריח רפואי כזה, שנותן תחושה של "אני לא פה כדי לשחק משחקים, יש לך על מי לסמוך". ביג לייק סטפיל :) כנראה שלא סתם התרחיץ הזה נמצא ברשימת ה-Best Sellers.

את הסבון הזה תוכלו למצוא בקישור הזה.
♥♥♥

טיפים להזמנה מ-Drugstore.com
אם הפוסט הזה עשה לכן חשק, או אם השיטוט באתר גרם לכן להתעצבן על מחירי הקוסמטיקה בארץ, אז הנה כמה טיפים שכדאי לקחת לקניה הראשונה באתר:
  • אם זו הקניה הראשונה שלכן באתר, כנסו לשם דרך Ebates! איבייטס הוא אתר המחזיר כסף על קניות ברשת. אם תיכנסו ל-Drugstore.com דרך איבייטס תקבלו בין 4%-8% כסף חזרה. בנוסף, אם זו הפעם הראשונה שאתן משתמשות באיבייטס, תקבלו מיד 5$ לחשבון האיבייטס שלכן במתנה, שאותם תוכלו לקבל בסופו של דבר לחשבון הפייפאל שלכן.      [לקריאת פוסט הסבר על EBATES]
  • הירשמו לניוזלטר של האתר- בדראגסטור.קום עושים הרבה פעמים מבצעים מפנקים למנויי הניוזלטר, הנחות בסדר גודל של 15%-20%, וכשמדובר במחירים נמוכים גם ככה, הנחות כאלה הופכות את המחירים לעל סף המצחיקים. 
  • קניה ב-35$ ומעלה תקנה לכן משלוח חינם בתוך ארה"ב, כדאי להגיע לסכום הזה- לא חבל לשלם גם על משלוח בתוך ארה"ב בנוסף לתשלום לחברת השילוח?
  • ברבים מהאתרים האמריקאים, לרבות זה, המחירים המוצגים אינם כוללים מע"מ, והמע"מ מתעדכן רק לאחר שמעדכנים כתובת. אם אתן משתמשות בשירותי חברת השילוח USHOPS שנמצאת בניו-ג'רזי, אז המע"מ יעמוד על 7% משווי הסל.
  • קראו את הפוסט הזה - עם כל הכללים והטיפים לשימוש בשירותי חברת שילוח (נמצאים בחלק השני של הפוסט).  
אני בטוחה שאם תתגברו על הספק הראשוני, תעשו את שיעורי הבית הנ"ל ותבצעו הזמנה ראשונה באתר- זו לא תהיה ההזמנה האחרונה! 

עד כאן להפעם. אני מקווה שנהנתן, ושקיבלתן מידע שעורר את סקרנותכן. אם יש לכן שאלות נוספות השאירו אותן למטה בתגובות, ואם קניתן בעבר מ-drugstore.com- אנא ספרו לי על כך!


* המחירים נכונים ליום פרסום הפוסט.