Ebates- ככה תקבלו כסף חזרה על הקניות שלכם באינטרנט


איזה כיף זה לקנות מוצרי קוסמטיקה באינטרנט, נכון? גם נהנים משפע מטורף, וגם עולה לנו פחות. זה עוד יותר כיף שאפשר לעשות קניות באינטרנט ועוד לקבל עליהן כסף בחזרה! איך, אתם שואלים? או! הגעתם למקום הנכון :)

Ebates הוא אתר חובה לכל מי שנוהג לעשות שופינג און-ליין, ולא רק בתחום הקוסמטיקה. העיקרון הוא שעל כל רכישה שתעשו דרך Ebates, תקבלו אחוז מסוים מסכום הקניה בחזרה. את הכסף לא תקבלו מיד, אלא אחת לכמה חודשים, אבל עד שנגיע לעניין התשלום, בואו נבין איך האתר הזה עובד:

Ebates: ככה זה עובד
קודם כל, איך שתכנסו לאתר, תתבקשו להירשם ולבחור שובר כספי במתנה- לבזבוז בשופינג אונ-ליין. לא חובה לעשות זאת כרגע. לעת עתה אפשר לדלג על השלב הזה ולהירשם בשלב מאוחר יותר. 

Ebates. צילום מסך

מבחינת קטגוריות, נראה של-Ebates יש קופונים והטבות משפע של אתרי קניות (למעלה מ-1500) בתחומים שונים, בינהם טיפוח, ביגוד, צעצועים, תכשיטים, נסיעות ועוד. לנוחיותכם, צילמתי את רשימת תחומי הקניות האפשריים:

Ebates. צילום מסך

ברגע שתבחרו בקטגוריה מסויימת, תקבלו רשימה ארוכה מאד של החנויות האינטרנטיות הרלוונטיות, כשליד כל חנות מצויין כמה אחוזים מהקניה תקבלו בחזרה, וישנו גם קישור ישיר לאתר (Shop Now). רוב החנויות הקיימות שם, מן הסתם, לא שולחות ארצה, אבל אנחנו כבר יודעים שאפשר להשתמש בשירותי חברות השילוח, ושלמרות דמי המשלוחה, השימוש בשירות הזה עשוי להשתלם מאד בסופו של דבר. 

לצורך ההדגמה, נכנסתי לקטגוריית הביגוד (clothing), ומהרשימה של האתרים בחרתי ב-ASOS, כי אני יודעת שאפשר למצוא שם גם מוצרי קוסמטיקה.

Ebates. צילום מסך

כמו שאתם רואים, קניה מאסוס תזכה אותי ב-3.5% כסף חזרה.

עכשיו עומדות בפניי שתי אפשרויות: הראשונה היא לבחור ב-Shop Now מה שייקח אותי היישר לאתר של אסוס, או ללחוץ על הקישור שהקפתי בעיגול הכתום בתמונה למעלה. אני אבחר באופציה השנייה, כי בדף הבא אני אראה ריכוז של מבצעים נוספים הקיימים כרגע באסוס:

Ebates. צילום מסך
בימים אלה למשל (יולי 2012), אסוס מעניקה 10% הנחה נוספים על כל קניה בשימוש בקוד שמצוין בתמונה. שימו לב שכשאני אקנה באסוס אני אקבל גם את ה-10% הנחה, וגם 3.5% מהקניה בחזרה. מגניב, לא?

זהו, כל שנותר לי עכשיו הוא לבחור ב-Shop Now, מה שיוביל אותי ישירות לאתר של אסוס. אם עד לשלב הזה עוד לא נרשמתם לאתר או אם טרם עשיתם Log in, זו ההזדמנות האחרונה לעשות זאת. ולמי שלא מכיר את אסוס (יש אדם כזה??)- האתר נראה ככה:

ASOS. צילום מסך

באסוס אני אקנה מה שאני רוצה, במעמד התשלום לא אשכח להכניס את קוד ההטבה (אם קיים), ואשלם. באסוס יודעים לזהות שהקניה נעשתה דרך קישור מ-Ebates, וחשבוני ב-Ebates יזוכה ב-3.5% מסכום הקניה. 

מתי נראה את הכסף?
הכסף שקיבלתם חזרה בדרך כלל יתעדכן בחשבון ה-Ebates שלכם תוך 48 שעות, אולם יש חנויות שמחכות עד שתקופת ההחזרות תסתיים, כדי לוודא שהעסקה הושלמה והסתיימה ללא בעיות, ורק לאחר מכן מזכות את חשבונכם. זה יכול לקחת משהו כמו 30 יום. אם אחרי 30 יום לא ראיתם שחשבונכם עודכן- פנו לשירות הלקוחות באתר. 


את הכסף שצברתם תקבלו כל שלושה חודשים, תלוי מתי נעשתה הרכישה, על פי הטבלה הבאה:
צילום מסך. Ebates
שימו לב שבמידה וצברתם פחות מ-5$, הסכום יעבור לרבעון הבא. 


את הכסף ניתן לקבל בשלוש דרכים: בצ'ק, דרך חשבון הפייפאל שלכם, או בהפקדה כתרומה לארגון/ צדקה/ לבן משפחה. את אופן התשלום יהיה עליכם להגדיר בחשבונכם. 


Ebates: מי אתכם בכלל?
אז מי בכלל עומד מאחורי החברה הזו, ומה יוצא להם מזה, אתם בטח שואלים... גם אני שאלתי את עצמי את אותן השאלות, אז בדקתי באתר, וחזרתי עם תשובות:
החברה הוקמה בשנת 1998 על ידי שני עורכי דין מעמק הסיליקון, שהתמחו בתביעות של הונאה ברשת וגניבת זהויות. ואז מהשעמום הם פתחו את Ebates. סתאאאם- זו תוספת שלי :) 
עכשיו- מה יוצא להם מזה? רבים מהאתרים ברשת משלמים עמלות למי שמפנה אליהם לקוחות. כך גם שני עורכי הדין החביבים: על כל קניה שתעשו דרך Ebates הם יקבלו עמלה (נאה, אני משערת), ומהעמלה הזו אנחנו, הלקוחות, מקבלים חלק מסוים, וכך בעצם כולם מרוויחים. 

Tell A Friend- עוד דרך להרוויח
אז לפני שאתם יוצאים לחקור, כדאי שתדעו שיש עוד דרך להרוויח מהאתר הזה, ואפילו לא רע בכלל! אם תיכנסו לטאב של Tell A Friend, ותזמינו חברים, תקבלו 5$ לחשבונכם על כל חבר שיצטרף. יש גם כל מיני בונוסים לפי כמות החברים שצרפתם. אתם עדיין פה? רוצו להירשם! ובפעם הבאה שאתם עושים קניה ברשת, תבדקו האם החנות שממנה אתם מזמינים חברה ב-Ebates, ותיכנסו דרך האתר הזה- ככה תחסכו לעצמכם עוד כמה שקלים ותהפכו לצרכנים יותר נבונים! :) 
*למען הסר ספק- אם תיכנסו דרך הלינקים שצרפתי כאן ל-Ebates ותרשמו לאתר, תפנקו את החשבון שלי ב-5$, ואני מאד אודה לכם על כך :)





* בעמוד המבצעים ברשת ביקרתם בשבוע האחרון? אם לא אז כנסו להתעדכן במבצעים החמים בחנויות הקוסמטיקה ברשת.

* אם אהבתם את הפוסט, או את הבלוג בכלל, תשמחו אותי מאד אם תפרגנו בלייק קטן, אם לפוסט הזה או אם לדף הפייסבוק של הבלוג (באפליקציה המיועדת בחלק הימני של הבלוג).